Presentation

Det var så länge sedan att man kanske får börja med att presentera sig :)

Såg precis att det var 3 månader sist ??! Vart har den tiden försvunnit??

Sommaren har gått och nu inväntar man hösten , (inte min favorit årstid). Vad som hänt under dessa månader (kort)
Jag har mest jobbat (tycker jag )
Sedan har jag passat upp Kosti som har dragits med sin brutnafot som tacko lov nu blivit  så pass bra att han kunnat börja arbeta.
I stugan har vi inte varit mer än några gånger. (SYND)
Sedan har vi hjälpt mamma och pappa med deras stug bygge.
Resten av tiden har gott åt till sånt som man inte märker (Evighetsgöra , typ tvätt och sånt roligt)
Barnen har börjat på sina skolor och värkar trivas!! ( min äldsta har börjat i stan och han STOR trivs).
Jag har börjat dansa igen ( vilket jag stor trivs med).
Jag ska även börja på nybörjar Spanska på torsdag , vilket nog blir kul! Jag passar på att göra det eftersom Ida har sin fridrotts träning då och jag ändå måste till stan.

Det var kort om vad som hänt , ska försöka uppdatera mig lite oftare här fram över!!

Hejs!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Då är vi åtminstone två!!!! Vad bra att du ska lära dej spanska! Lydia tycker att deras spanska fröken inte är så speciellt snäll...jämt sur säger hon...vad tycker Niko?

2008-09-09 @ 10:58:01
Postat av: Kajsa

Tack för att ni tog hem ungarna!!!!

2008-10-17 @ 23:32:54
Postat av: Kajsa

Hoppas du lägger in foton från du vet vad!

2008-11-15 @ 10:23:58
Postat av: Kajsa

Grattis!!! Nu har ni alla samma efternamn!

2008-12-06 @ 20:27:29
Postat av: Linda

Grattis!!!!! När kommer bilderna då??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback