Fredag

Idag har jag varit ledig, har inte fått så mycket gjort här hemma vid ,men har varit och hälsat på hos brorsans flicka som flyttat för ett tag sedan ,hon hade fått det riktigt trevligt där hemma, inte bara hon utan hon och hennes sambo. Herregud, jag har ännu lite svårt att tro att hon redan är 20 år,tyckte hon nyss var en liten skrövlig en.

Nu påeftermiddagen var vi till Veterinären i Kalix, han misstänkte att våran hund har ett diskbråck, så han fick värktabletter på recept och så blev han sjukskriven :), han ska vila så mycket som möjligt, helst bara upp och kissa och sedan in igen, får se hur det lyckas för han kommer nog bli ganska så rastlös.( Hoppas nu att det går över med detta.)

Imorgon ska jag jobba, övriga ska till Aspenhallen och heja på Ida som ska på fridrottstävling.

Jag hoppas på minusgrader nu, för nu vill jag att det ska bli snö! Är så less detta regnande.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi sitter här hemma och hejar på Ida!

2008-01-19 @ 09:38:33
Postat av: Kajsa

Tack för att Lydia har fått vara med er!

2008-01-19 @ 23:22:28
Postat av: elli

Jo, vi hade Vippan först och sen nu senast Ripp. Usch så hemskt det är när dom blir sjuka och man inte kan ha kvar dom. Då gäller det att inte vara egoistisk fast hjärtat bklöder.

Postat av: Annika B

Hoppas era vovve blir bra snart.
Trevlig helg.

2008-01-25 @ 07:11:02
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback