SORG!!!

image25


I går var vi tvugna att ta ett svårt beslut , vi blev tvugna att ta Huki till Veterinären för ett sista besök.

Han blev sämmre på tors ,han kunde knappt stå på sina ben längre utan ramlade hela tiden. På fredag ringde jag åter till Kalix ,veterinären ville prova med Penicilin och Cortison. På söndag tyckte jag han var lite bättre men på måndag var det värre igen, Ringde veterinären och hon tyckte vi skulle komma dit med han på en gång.

Det känns frutansvärt svårt att göra ett sådant beslut ,men man har ju ett ansvar. Jag är fruktansvärt ledsen men samtidigt känner jag mig lättad av att jag vet att han inte behöver ha ont längre , de har känts så jobbigt att se han så sjuk.

Är ledig idag och försöker få något gjort här hemma!!

Ha det bra!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, det är hemskt när man måste göra så.

Postat av: sanna

Söt bild

2008-02-05 @ 10:34:49
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Sara

usch vad hemskt det måste vara, blir så ledsen. förstår att det är en stor sorg!

2008-02-05 @ 10:51:58
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: aegnes

känner med dig! vi fattade ju samma beslut angående vår tina. men de har det bra nu i deras himmel, inget ont, ingen rädsla, bara gott.
kram

2008-02-05 @ 12:53:33
Postat av: Kajsa

Ett vettigt beslut men det gör inte sorgen mindre för det! Han har ju funnits i familjen i så många år. Kramade om Ida i går när jag hämtade Kasper, det var så jag åxå fick svälja...

2008-02-06 @ 08:45:15
Postat av: MorsanBaloo

Åh vad tråkigt. Skickar över en tröstekram.

2008-02-06 @ 13:47:54
URL: http://www.morsanbaloo.blogg.se
Postat av: Anonym

Inget roligt beslut ni var tvungen att ta.
Men ack ett vettigt beslut, ni har försökt med allt.

2008-02-06 @ 18:15:33
Postat av: Annika

Det är jättetungt i såna situationer. Men ni gjorde helt rätt mot honom!!

2008-02-07 @ 21:31:17
Postat av: Annika B

Alla vi hundägare kommer till den här dagen nån gång. Nu var det din tur att följa Huki på sista färden.
Kramisar.

2008-02-10 @ 08:52:31
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback