Torsdag igen!!

Tänk vad en vecka går fort , det är en hel vecka sedan jag skrev sist! Tiden bara flyger i väg.

Nu är det färdig jobbat för denna vecka !! Tur är väll det, har så ont i hela kroppen efter att jag varit å dansat på tisdag efter att jag hafft uppehåll två veckor. (har nog hittat en och annan ny muskel !) Roligt att vara ledig i morgon nu när barnen oxå är lediga. Ska försöka baka nåt till loppisen på lördag ,nu när ungarna ska ha ett bord där och försöka tjäna lite stållingar till deras skolresa.

Nu till helgen börjar Älgjakten i Finland, så gubben kommer man inte se röken av under helgerna, som tur är jag ledig till helgen men sedan får dom åka till både mormor och farmor,det är en sån tur att man har sina nära och kära!!

På fredag ska Ida till folkan och sjunga med några andra tjejer, jag får så länge åka och hjälpa min brors dotter med flyttning.

Nu får jag börja med lite dammsugning och tvättning, men först måste jag kolla idol reprisen, har ju missat när jag jobbat kväll.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ida kan ju alltid vara här!!!! Det vet du väl!
jag har börjat samla lite grejer till dera loppis, sånt som jag inte använder utan bara blir irriterad över att de tar plats...Snart kommer min prinsessa till din prinsessa!

2007-09-27 @ 17:08:45
Postat av: Linda

Alltid kul att hitta muskler man inte visste fanns :)

2007-09-28 @ 12:38:47
Postat av: Nina

Flickorna var så duktiga´!

2007-09-29 @ 21:27:14
Postat av: sussi

Det var en rolig loppisad - hoppas ni åxå fick lite klirr i kassan :)

2007-09-30 @ 11:51:21
Postat av: sussi

Loppisad!? Skrev fel där ser jag - vet inte vad jag tänkte...!?

2007-10-01 @ 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback