Trött!!

Nu har jag jobbat två helger ,gud så skönt när det är gjort!! 
Gubben han har  varit i skogen ihelgen , jag på jobbet och ungarna på Aspen hallen, det har varit fridrotts tävling i helgen, som tur är har man en mamma som råkas jobba där.

Jag blev nästan förskräkt när det redan är den 14 idag , vart har denna månad tagit vägen.
 
I morgon fyller brossans dotter 20 år, härre gud vad tiden går ,tyker att hon nyss var en liten bebis !!

Efter jobbet har jag bakat pizza en med bara köttfärss ,en med köttfärs och annanas och en med skinka. Det var gott, hoppas att det blir kvar som man får med sig till jobbet i morgon.

Svårt att komma på vad man ska skriva om, jag tycker själv att jag bara jobbar, lagar mat ,städar och tvättar( och hur intresant är det??)

Nu är det dags för bastu

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det där "små" barnen, dom blir bara äldre. Men vi har ju stannat nånstans kring 20-25 år!!

2007-10-14 @ 18:54:49
Postat av: aegnes

ja tänk att du åxå bara jobbar städar tvättar å lagar mat. det måste ju finnas MASSOR MED FÄRDIG MAT Å REN TVÄTT I BYARNA. kanske de finns nån hög nånstans där man kan fara å hämta....:)mat å rena kläder alltså

2007-10-14 @ 19:49:17
Postat av: kajsa

Det är ju det som är livet...idag kör jag flickorna till träningen.

2007-10-15 @ 08:46:36
Postat av: Linda

Mums med pizza :)

2007-10-15 @ 14:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback