2/10

Idag har jag stannat hemma från jobbet , Ida har nämligen fått feber, hon har haft riktigt otur, igår när hon var på simträningen hade hon ramlat på omklädningsrums golvet,fötterna hade åkt undan och hon hade landat på rygg, tappat andan och vad det lät på henne fått lite panik för hon inte kunnat få fram ett ljud, hon hade banckat i väggen och då hade en kvinna hört henne,( vilken tur!), på natten vaknade hon och var kokhet när hon kom brevid mig,jag började på engång att fundera om det hade nått samband med att hon rammlat. På morgonen har jag ringt och rådfrågat ,men dom trodde inte att det kan ha nåt att göra med att hon rammlat.  Men det känndes så otroligt att hon just nu fått feber utan att hon ens varit förkyld,fasst det är ju mycket som smittar nu ,alla möjliga virus.

Har donat här hemma lite medans tösen ligger på soffan,har kokat risgrynsgröt och gjort soppa av åkerbär(mums). Annars känner jag mig inte själv på så toppen humör, har kännt mig så trött flera dagar, skulle väll behöva en vitaminspruta av nåt slag!

Under helgen har jag plockat bort kläder som blivit försmå åt barnen, det blev ganska så tomt i skåpen ,herregud vad dom växer ,speciellt Ida, dom är nästan lika långa nu barnen.

Nu ska jag serva min dotter med lite dricka!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Stackars Ida! Lydia har vart som halvan här efter skolan...andra halvan ligger sjuk! Obehagligt att ramla så där så att andan hoppar ut.

2007-10-02 @ 20:27:18
Postat av: Annika

Stackars Ida...hoppas hon är bättre!

2007-10-03 @ 20:04:39
Postat av: Linda

Stackarn, har hon blivit bättre?

2007-10-04 @ 18:31:31
Postat av: Linda

Jo det är hos er jag jobbar! Vet du vem jag jobbar med? Jobbar kväll på lördag (jag är Gerda)

2007-10-05 @ 08:58:16
Postat av: Nina

Vår data är hel knäpp.....skall spara pengar och köpa mig en helt egen tror jag bestämt:) Hoppas er fungerar bättre nu!!!

2007-10-05 @ 22:36:40
Postat av: Rayanamy

I like your website alot...its lots of fun...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback