Tisdag

Nu är det äntligen tisdag och jag blir ledig i två dagar!

I dag måste jag åka till stan två gånger,  första resan på dagen med Niko till tandläkaren eftersom grejen till tandställningen låsnat (igen!!) och på kvällen ska jag dansa. Ibland blir man så trött på att åka fram och tillbaka och vissa dagar tänker man inte ens på kilometrarna.

Nu har jag en hög av disk som väntar på mig i köket, våran diskmaskin bestämde sig för att börja strejka, hoppas gubben nu får tag på delar så han får den fixad! Jag upplever som att det alltid är något som pajar i detta hus, är det inte något som har med huset att göra så är det bilen, men det är väll för att hålla ekonomin hjämn annars kan man ju få nå över??

På fredag ska vi ha julfest på folketshus!! Vi blir bjudna på julmat och show!! Det ska bli roligt.

Nu ska det diskas!! Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vi har julfest på lördag på Folkan!

2007-11-20 @ 10:19:22
Postat av: kajsa

Kul med julfest men trist när hushållsapparaterna slutar funka...det är nog som du säger att det är en jämn söndringsfaktor för att inget onödigt penningavärde skall finnas kvar...

2007-11-20 @ 11:10:07
Postat av: Linda

Visst är det för att hålla jämn balans i ekonomin, tänk om man hade en slant över!
Jag kommer o hämtar er lite före 17,30, Kati ville hinna ta en cider ;)

2007-11-22 @ 09:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback