Nu ska det börjas...

 
Nu ska jag försöka att komma igång med detta, att skriva typ dagbok varje dag. (Det var länge sedan). Idag har jag varit ledig från mitt jobb på Hemtjänsten, men inte från detta andra jobb som jag har och jag tror faktiskt att detta är ibland jobbigare. Idag har jag då roat mig med att tvätta och städa, men hunnit med att ta en tupplur å. (inte illa). Vilket underbart väder bara det inte skulle blåsa så fruktansvärt mycket.(Tvätten torkar!!). Hoppas det blir lika fint under helgen nu när man tagit semester och ska till stugan och röja. Har precis lagt lite kött i marinad och tänkte ha dom där till i morgon, läste sen på paketet att dom behöver ligga där i bara nån timme? Dom lär vara färdig lagade till i morgon! Nu ska jag hjälpa min kära dotter med matteboken, så hon får den färdig!!
Tänk Linda att jag kom igång med detta i alla fall!! Inte illa!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Wow inte illa, jag har kollat lite då o då för att se om det händer nått:) Nu ska jag genast lägga in dig på min sida så andra hittar till dig!
Visst lovar du att uppdatera ofta oxå? :)
Om du hade sagt att du var ledig hade du fått nyckel till mig oxå, mycket tvätt här med!

Postat av: aegnes

välkommen hit. jag tar gärna emot dig som besökare hos mig, hoppas att jag får lägga in dig i min kontaktlista, linda kan ju skvallra till oss vilka vi är ( fast jag har ju mina aningar om vem du är men jag kan ju ha fel)

2007-05-31 @ 21:22:05
Postat av: Nina

Välkommen till bloggvärlden !!!
Eller du kanske redan är en "tjuvläsare" ??? *ler*

2007-06-01 @ 18:13:26
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Nina

Blev det bra med klirr i kassan ??
Jag hoppas det i alla fall.

2007-06-01 @ 22:18:55
Postat av: Kajsa

Tack för i går! Det blev ju rejält klirr i kassan.
Hoppas natten i stugan inte gav blodstock i huvudet...

2007-06-02 @ 09:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback