Sommar

Nu börjar det kännas att det är sommar på riktigt, den känslan fick jag i går efter att aha varit på skolavslutningen, det är så roligt at barnen äntligen har fått sommarlov ! Man har märkt på dom att dom varit lite trötta på sistone.

I dag har vi varit och justerat Nikos tandställning, så nu slipper vi åka till tandläkaren på hela sommaren, få se hur mycket det blir till attt använda den under sommaren!
 
Har försökt att plantera nå blommor idag, men som det har regnat till och från, har fått springa in och ut .

Nu är det bara sex arbetsdagar kvar tills min semester, dom dagarna kommer att kännas långa, men så skönt det kommer att bli.

I går hade vi en riktigt trevlig kväll i seittu med bastu och bad, och många vänner hade vi å, dom små som låter och sticks, det var fruktansvärt mycket mygg, det var bara att elda på så det blev rikligt med rök!
 
Nu är det bastu dags!!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack för att Lydia har fått vara hos er i dag! En bättre start på sommarlovet kunde hon knappast ha fått!

2007-06-15 @ 22:39:13
Postat av: Linda

Du får gå på semester redan nu om du vill, jag jobbar gärna :)
Du har ju fått till din sida, vad var det för fel??
Hade du någon huvudvärk efter bastun i Seittu??

Postat av: sussi

Skoj att du hittade till mig :)
Här är myggtältet på plats på altanen - annars skulle man inte kunna sitta ute alls! Vi har miljoners mygg när vi bor så nära vattnet...
Ja visst är d härligt m sommarlov!!

2007-06-18 @ 21:47:06
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback