Sjuk ?

 
Vaknade på natten av att jag hade så ont i halsen + att man är snorig och känner mig faktiskt hur hängig som helst, måste försöka kurera mig så jag tar mig till jobbet i kväll ! I dag ska barnen till matkakoski med skolan och camppa, dom har packat i går och dom tycker nog att det ska bli ur kul, ska köra dit dom vid 12-tiden idag. Hoppas nu bara att det inte börjajr regna allt för mycket. (dom har ju hotat med regn). Nu har vi målat och fixat ett litet kök till stugan, eller det är ju min kära sambo som fixat kök , jag har målat. Nu är det bara att vänta på semestern så får man åka dit och kanske bara lata sig! Försökte faktiskt under helgen att jag skulle tagit mitt första dopp men icke, det kändes riktigt kallt, det är tur att man har en mamma som törs, hon har fått äran att bada med barnen!
På torsdag ska vi från jobbet till seittu, grilla och bada bastu kanske man törs prova på bad där :)  Nu måste jag få mig en kopp kaffe så man inte får huvudvärk på allt.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hörde på dagis att det går magsjuka! Hoppas ni inte drabbas av det efter torsdagen ;D

Postat av: Kajsa

Koka mjölk, ingefära och vitlök.
Sen silar du mjölken och sätter honung efter behag!
Drick det och du känner dej pigg som en pommac!

2007-06-11 @ 22:39:14
Postat av: Newsthings

Hi, very nice site!
Good luck!

2008-02-12 @ 03:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback