Regn !

Att det ska behöva regna nu när barnen är på lägret, har vaknat flera gånger på natten och funderat på om dom blivit blöt! TYPISKT!
Hoppas att dom har så mycket aktiviteter att dom inte hinner tänka på det.

Vilket vackert väder vi fick under midsommaren, man kan inte önska sig bättre. Det var så härligt varmt och skönt! Alla våra gäster rymdes in i stugan, man får vara lite kreativ, alltså bar vi ut möblerna!! Det gick hur bra som helst, undantag för någon som trodde vi skulle få syrebrist!

 Efter midsommar har vi hunnit vara en sväng till Norge, vi åkte på söndag kväll till Skibotn och kom hem på tisdag. Våra gäster hade aldrig varit där och vi har pratat om hur vackert den kan vara, så vi åkte i väg!. Man blir lika häpen varje gång för det är så vackert med alla bergen!. Vi fick inte så mycket fisk men någon torsk och Sej.

I dag ska vi åka och hämta en moped som jag VUNNIT på Erätukkus lotteri, kan ni tänka er vilken tur man kan ha ibland, jag brukar inte vinna. ( inte för jag vet vad jag ska med den till?)men roligt i alla fall.

Nu ska jag göra det roliga denna månad, betala våra räkningar!!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

I natt har dom sovit på skolan i jumpasalen...dom ville inte slåss med myggen! Jag ska gå dit i kväll halv 7 och kolla läget lite. Grattis till vinsten! Det är ju bra att moppen är klar när det är dags för Niko att börja köra...

2007-06-28 @ 12:54:31
Postat av: aegnes

men vilken tur en del kan ha. grattis!!!! jag skulle vilja ha en moppe!

2007-06-29 @ 07:17:30
Postat av: Nina

Du kanske kan använda moppen att glida på byn lite *ler*.
Vi bar också ut möbler från uthuset så kunde några fler Campa i det rummet i stugan under midsommar och det gick också bra, det är så kul bara !!

Postat av: Linda

Grattis!!! Var det den mopeden jag såg Kosti åka runt byn med??

2007-07-02 @ 13:19:11
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Sigurdsimone

really good site!!

2009-01-15 @ 17:08:52
URL: http://sigurdsimone.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback