Hemma igen!

 
Jaa, nu var man hemma igen. Vilket kanon väder det var fast vinden är kall ute till havs. Jag funderarde ändå på om det är bästa tiden nu,(alltså av sommarn), i fredags kväll när jag satt och åt min korv och drack min öl så fick man göra det i fred utan mygg och brommsar,( snart kommer dom!!). Nu är det bara att åter gå till verkligheten jobbet väntar i morgon och så har jag fyllt min tvättkorg idag när vi kom hem. Hoppas jag lyckas bättre med att placera den här texten än förra gången, den hamnade som mitt i alltihopa. Nu är det bara bastubad kvar och sedan är det gonatt!! Ungarana fick ju hyffsat med penningar och roligt hade dom å!!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har åxå fått mkt gjort i dag...så nu har jag satt mej vid datorn med en välförtjänt öl...

2007-06-03 @ 20:47:06
Postat av: Linda

Visst är det skönt utan alla mygg!!
Hur gör du för att få texten i mitten??

Postat av: Kjelltirill

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2009-03-17 @ 10:37:43
URL: http://kjelltirill.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback