Mulet!

Nu börjar det vara nog med detta tråkiga väder!

Täncka sig att klockan är tio och jag är nyvaken,vi brukar alla vara morgon pigga men också kvälls trötta, till och med Ida sov Niko hade vaknat för en stund sedan. Barnen är nog trötta från i går, det var riktigt roligt i går. Men så mycket folk det var i Luleå, vi var in till stan en sväng men det var så mycket folk att man fick lite panik känsla, Blivit lanttis eller?? no är det lungt och skönt här i karungi.
När jag och Kosti satt där inne på Leos och drack vårat kaffe undrade man hur hög ljud nivå det kan bli på sådana ställen,eller om det kunde bli högre! Det var roligt att Lydia kunde följa med, ungarna ids inte tjaffsa så mycket när det är kompisar med;).

Nu har jag bestämt att vi ska få lite sol så vi kan åka tillbaka tilll stugan.

På fredag ska vi på begravning, Kostis mosters. Det är så jobbigt med sådant men det är en del av livet.

Jag har nu lärt mig lite av hur man kan få ner laddat en film eller så, så i går kväll tittade vi på en film som heter Apocalypto den var ganska rå på vissa ställen men gud  så spännande den var,man satt som en pinne från början till slut. Fast min Brors son får nog gråa hår med mig och min data användning han är min support;)

Nu är det frukost dags!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med sovmorgon, hade jag oxå velat ha :)
Visst är det bra att ha en support när datorn inte gör som man vill :S

Postat av: Nina

Sovmornar behöver man ibland !! men hp
os oss är det bara tre som har det under veckorna, en fjärde (jag) får vackert stiga upp kl.06.00....mån-fred.
Jag har min bror som datasupport...vad skulle man göra om man inte hade dessa som kan detta med datorer

2007-07-11 @ 12:16:53
Postat av: Nina

Sovmornar behöver man ibland !! men hp
os oss är det bara tre som har det under veckorna, en fjärde (jag) får vackert stiga upp kl.06.00....mån-fred.
Jag har min bror som datasupport...vad skulle man göra om man inte hade dessa som kan detta med datorer

2007-07-11 @ 12:17:02
Postat av: Kajsa

Men så skönt med sovmorgon!!! Att slippa stressa upp till ngt. Jag ser att din solbeställning har kommit nu! Lydia var åxå kurk i går kväll men ändå skulle hon ta sej ett kvällsdopp...men jag sa nej!
Det är faktiskt väldigt skönt att ha en lugn kväll nån gång och det får man inte förrän ungarna är i säng...

2007-07-11 @ 15:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback