Regn igen !

Att man kan bli less detta väder, en dag fint sedan regn igen.

Det var verkligen en toppen helg i Umeå, Det bästa med att bo på hotell är frukosten, det är så skönt att bara vakna och sedan sätta sig i färdigt frukostbord, och sedan när det finns så mycket gott att äta å! Hela lördagen gick vi på Nolia( fasst jag han med några affärer på vägen dit, Kosti blev orolig över att vi aldrig skulle hinna fram;) det finns så mycket roligt attt titta på .Blev inte så mycket handlat. köpte åt barnen sådana ploppar med olika motiv som man har till foppisarna, Kosti fick sig ett par svarta foppisar.På söndagen åkte vi utanför staden till nogot som hette silverpilen för lite shopping där blev det lite kläder åt alla. Verkligen roligt att åka bort ibland för det är så roligt att komma hem sen!!

Under veckan har jag varit och plockat blåbär, men så mycket och finablåbär det finns!!

I tisdags har jag börjat dansa igen och det känns i helakroppen!!+ att jag lovade Niko att vi skulle cykla till mormor och morfars sommarställe och dit är det 4 mil,och det gjorde vi igår. Så i morse kändes det att jag inte riktigt visstehur jag skulle ta mig upp från sängen :)

Nu får jag börja mjuka upp mig med lite dammsugning och tvätt !!

Kommentarer
Postat av: sussi

Jösses - orkade Niko cykla 4mil!! Bra jobbat verkligen!
Jag har åxå haft tanken på blåbärsskogen, men iår har jag varit L-A-T och beställt ;)
Nu väntar förskolan!!
Vilket skitväder...

2007-08-16 @ 08:43:04
Postat av: Kajsa

Bra gjort av er båda att orka cykla så långt!

2007-08-16 @ 09:57:24
Postat av: Nina

Är också så less detta regnande:(
Cykla fyra mil var inte dåligt.

2007-08-16 @ 22:18:37
Postat av: aegnes

vad dansar du????

2007-08-18 @ 08:50:46
Postat av: Linda

Så du har verkligen fått motion så det räcker o blir över!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback