Lördag

Har sovit som en stock och ända till 8. SKÖNT!

I går var det teater och ungarna var verkligen duktiga, tänk att dom klarar av att lära sig allt på några dagar. Otroligt!
Dom var inte bara duktiga dom var roliga å!

Idag är det ett barn kalas som står på schemat + att vi blivit bjuden till grannen på middag( gud så skönt att slippa laga mat och gott blir det säkert å). Måste till stan och inhandla en present och kanske grannen får en blomma:)

Vet inte om jag hinner men skulle vilja ännu till blåbärs skogen jag är inte riktigt nöjd ännu. Det är så gott på vintern!

Dansen som jag går på är en typ" motionsform" av latinska danser, som man dansar till olika koreografier (salsa,cha cha .rumba, jive,...) . Verkligen roligt och svettigt !! ( Det var en som ville veta).

Nu måst jag väll till stan ,pusst !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kan man få såna danskurser, i Hapda eller i Karungi?

2007-08-18 @ 19:28:24
Postat av: Nina

Jag håller med dig fullständigt; barnen var SUPER duktiga och roliga !!!!

2007-08-19 @ 18:19:00
Postat av: sussi

Jag/vi missade teatern, kom på d först när jag läste i Kajsas blogg...

2007-08-19 @ 20:37:12
Postat av: aegnes

hur lyder din bloggadress om man kan få den?

2007-08-19 @ 21:30:48
Postat av: Kajsa

Visst var dom duktiga! Idas glasögon har jag använt många ggr...tänk att på 70 talet var dom poppis...både Elli och jag hade såna.

2007-08-20 @ 07:06:14
Postat av: MorsanBaloo

Hejsan! Snubblade in här och tänkte bara säga hej.
Din dans låter roligt men svettigt.

Postat av: Evangelinelillylost

Interesting site. Worth the visit!

2009-12-15 @ 10:03:44
URL: http://evangelinelillylost.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback