Tisdag

Hur kan man få texten större när man skriver ett inlägg???

Nu äntligen har jag fått det nya grafikkortet till datan! eller jag har ju inte fått den utan köppt den . (nu slipper vi den rosa färgen).

Idag är jag ledig, jag har jobbat fem dagar i följd, det är som en vanlig vecka men när man har helgen så känns den mycket längre!

Hunden våran har fått åka hela 70 mil i lördags ,Kosti har varit med honom till en gammal veterinär som är duktig på hundar med rygg besvär. Han hade saggt att hunden hade haft något i ryggen som inte satt på rätt plats, han hade oxå ordnat till det, än så länge är han lika vinglig som tidigare men kanske lite piggare. Vi får se och hoppas att han nu blir bättre.

Dom sju sanningarna om mig sjäv fundrar jag forfarande på!!( Jag har kanske kanske dålig självkännedom).

Nu har äntligen våran dansträning dragit i gång efter julen, det är så roligt fasst jag fortfarande har ont i ryggen från förra veckan.

Nu gäller det att få något gjort eftersom jag bara är ledig 1 dag.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ryggen blir nog bra när du salsar!

2008-01-30 @ 17:20:10
Postat av: Nina

Vi väntar på de sju sanningarn *blink*-....näe men det är inte så lätt att komma på något om en själv.

Hoppas både din och hundens rygg är bättre.

2008-02-01 @ 09:26:43
Postat av: Kajsa

Hur är det med vovsingen?

2008-02-03 @ 09:58:48
Postat av: Kajsa

Janne berättade att Kosti skulle iväg med vovven. Lydia kommer i håg hur lessen hon själv blev när kaninen dog. Jättebra att dom kunde vara tillsammans i går när Ida hade sorg.

2008-02-05 @ 10:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback