12/1-08

Nu är det ett bra tag sen sist!

Vet inte var jag ska börja att skriva. Största delen av dagarna under jul och nyår har jag tillbringat på jobbet, när jag sedan varit ledig så har vi försökt att fara i väg och hälsa på hos dom somman aldrig annars hinner träffa! Efter helgerna har jag varit hemma med barnen i hela 6 dagar och det var skönt, man får så dåligt samvete när man ska jobba alltid när dom flesta är lediga.

Sedan är det den här jä..a tanden, jag kyckades tugga sönder den under mellan dagarna och fick åka in och laga den provisoriskt, nu igår lyckades jag med samma sak IGEN ! Jag har tid till tandläkaren på tisdag ,ska försöka ha den trasig till des. (JAg tror att jag ska riva bort hela ski..n)

Orsaken värför jag inte varit in och skrivit på länge är att denna maskin åter sa ifrån och började med att haka upp sig hela tiden. Så nu har Brossans pojke varit och fixat och det är vårat grafikkort som har gått sönder, han har satt in ett av hans gamla som har det LILLA felet att allt på skärmen är ROSA ,men den går att använda tills jag får lite pengar att köpa en ny.
Sedan har jag ännu en tråkig nyhet och det är att våran hund har blivit sjuk! Här iveckan blev han plötsligt jättesvag och vinglig ,han går precis som han skulle vara berusad, vi har ringt och rådfrågat och nu så har vi gett han Alvedon och blir det inte någon förbättring får vi åka till veterinären på måndag. Det känns såjobbigt att se han så där hängig!! Nu är det bara att hoppas att det inte är något allvarligt,han börjar trots allt bli  gammal (9år).

I dag är jag ledig!! Kosti och Niko har farit till skogen och Ida är hos Lydia och sover över, och jag har blivit kvar lämnad aldeles ensammen. Så jag får väll göra bort det roliga med tvätt och Dammsugning!!! Men först ska jag ut en sväng , vad det är vackert ute nu när det är nysnö, alla träden är alldeles vita!

Nu är jag less att se denna rosa nyans !( tur att den bara syns på min skärm!)
Ha det bra!!!






Kommentarer
Postat av: Annika

Det är riktigt härligt väder ute!!
Hoppas hunden kryar på sig!

2008-01-12 @ 11:00:59
Postat av: Kajsa

Ida berättade om eran hund, kan den ha blivit sparkad av nån galning från huset mittemot?

2008-01-12 @ 12:07:55
Postat av: Nina

Hoppas hunden kryar på sig.

2008-01-13 @ 20:56:21
Postat av: Nicolaihelena

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback