Fredag 18/4

Äntligen är det vår!!

Nu känns det att solen värmer redan på morgonen när man drar sig till jobbet, det underlättar lite !!

Veckorna rinner i väg och jag hinner inte riktigt med! (Har varit såå trött och lite less på mitt arbete).

Började med att springa igen efter lite uppehåll och jag har såå ont i hela kroppen + att vi har ganska tuffa träningar på dansen, vi brukar ha uppträdande alltid på våren och då måste man träna till framträdandet. ( gillar inte uppvisningar är JÄTTE dålig på det, men försöker tvinga mig själv).Så jag känner mig mer eller mindre mörbulttad!

Idag är jag ledig och ska till stan, Nikos klass har sålt strumpor och under underkläder för att samla till klass resan, ska samla in resten av pengarna som ska vara inne i dag, känner att jag alltid är ute i sistaminuten!

Igår städad jag efter jobbet och på kvällen sa jag till resten av familjen - Att nu har jag gjort midsommar städningen ,nu är det eran uppgift att hålla efter tills det!!  Visst lät det bra!

Nu bär det av till stan !!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi är nog allihopa riktiga "sistaminutare"...Kul med en pratstund i dag, har oftat undrat över det vi pratade om, hur du hadde det då och hur det känns nu! Fåse när "ungdomarna" kommer hem?

2008-04-18 @ 20:00:24
Postat av: Linda

Tycker det var jättebra! Tror jag ska testa samma här :) Som det är nu så dammsuger jag flera ggr/dag, dras in så mycket sand från vår gård *suck*

2008-04-20 @ 10:28:38
Postat av: Nina

här är det rena sandlådan känns det som, kanske man skulle testa samma sak *ler*

2008-04-20 @ 16:00:15
Postat av: kajsa

Det är vi som skall tacka!!! Ida är en riktigt roligt "ståuppkomedienn!!! Att vi har fått skratta!

2008-04-20 @ 18:38:52
Postat av: Kajsa

tack för att du kom hem med min Prinsessa! Hon sover ännu...

2008-04-30 @ 08:49:14
Postat av: Lotta

Hej!

Tapeten du har i ditt sovrum (16 november 2007)är sååååååå snygg, jag vill ha en likadan... Vart har du hittat den??

2008-05-02 @ 17:59:40
Postat av: Lotta

Hej!

Tapeten du har i ditt sovrum (16 november 2007)är sååååååå snygg, jag vill ha en likadan... Vart har du hittat den??

2008-05-02 @ 17:59:53
Postat av: Kajsa

Det är faktiskt sommar nu....

2008-06-05 @ 07:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback