Ny Vecka

Nu får man börja på ny vecka , nu har jag jobbat helgen och har 3arbetsdagar kvar tills man får vara ledig i dagarna två.

Niko har varit med Kosti i skogen hela helgen , bytet blev en älg. Ida har varit hos mommo och moffa och sovit från lördag till sönadag då jag jobbat kväll.

Just den här tiden är jag inte så förtjust i mitt val av arbetsplats, vilket elände att köra när det är sådan dimma och regn , sikten är= noll, eftersom jag redan en gång har lyckats med att krocka med en älg är jag nog extra rädd, fasst det redan är två år sedan men det sitter kvar!

Det har ju lovats bättre väder till tisd-ons, hoppas det ! känner mig såååå trött av detta regnande.

Nu ska jag ta och gå över till min arbetsplats .

Kommentarer
Postat av: kajsa

Visst är det trist med regnet!!! Min sväng med bussen ner i diket har åxå satt lite spår.

2007-10-08 @ 08:43:43
Postat av: sussi

Ja idag har d verkligen varit skitväder!

2007-10-08 @ 20:36:45
Postat av: Nina

Det sätter sina spår att vara med om något otäckt...här har det också satt spår av snurra runt med bilen:(

2007-10-08 @ 21:15:38
Postat av: Linda

Jag förstår dig, Seija o jag höll på att krocka en kväll!

2007-10-10 @ 14:33:27
Postat av: Mars Chi

Lovely site keep it i will be back that you.

Postat av: Odintilde

Great site, keep up the great work

2009-03-20 @ 09:26:59
URL: http://odintilde.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback