Jippiii!!

Äntligen är det fredag och jag har en ledig helg att se framemot! I dag tänkte vi åka till stugan och spendera helgen där om vädret tillåter , nu verkar det ju börja så fint med sol.

Denna vecka har gott i arbetets tecken som vanligt, men jag har hunnit till bibloteket, hälsat på mamma och varit och dansat på tisdag(förstås)det är nämligen ensak som är helig för mig ,det är MIN tisdag kväll.

Där hemma har jag jagat hundhår med dammsugarn och tvättat och tvättat, ändå får jag höra (nästan) varje morgon om något plagg som jag inte tvättat. Sedan har jag fryst in älg kött oxå, så helt i onödan har inte gubben sprungit i skogen.

Nästa vecka har barnen ledigt från skolan, då är jag oxå ledig några dagar under veckan eller så jobbar jag kväll, då slipper dom vara ensammen hemma.

Trevlig Helg!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad du har hunnit med mkt!
Måste väl hitta på nåt sköjsigt med ungarna nån dag nästa vecka, jag jobbar ju åxå några av dagarna.

2007-10-20 @ 08:39:37
Postat av: Annika

Trevlig Helg!

2007-10-20 @ 11:50:15
Postat av: Nina

Skönt för barnen med lit höstlov. Här får ungarna också ledigt, jag har tagit mån-tisdag semester onsdag är de hos farmor och farfar och tors-fre är mikael ledig:)

Hoppas inte ni blev allt för blöta om ni åkte till stugan.

2007-10-21 @ 15:09:35
Postat av: sussi

Är ledig hela veckan - sen har jag även 4 dgr som jag måste ta ut innan jul! D är ju bra :)

2007-10-21 @ 20:44:38
Postat av: Linda

Hoppas helgen var bra:)
Vad händer nu då?

2007-10-25 @ 09:14:13
Postat av: Ibrahimmarlen

Lots of great info, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback