Onsdag!!

Nu är det ett tag sen jag hafft tid att sitta vid datan !

Förra veckan på torsdag började vi att spackla och förbereda Idas rum för målning och tapetsering, på fredag innhandlades färg och tapet, hon valde en svart tapet med mörk grå mönster och jag fyndade en rulle tapet för 5 euro som precis räkte till att ha bakom sängen i vårt sovrum. Hela lördagen spenderade jag till tapetsering , gubben han for på älgjakt. Eftersom det blev färg över så spacklade jag även vårat sovrum och satte dit min nya tapet!!! Det är så roligt att få lite nytt i huset!!

Nu ska jag jobba hela veckan utom fredag, då ska jag sy lite gardiner, jag var en dag på Catalog och fyndade lite tyger dom ska ju sluta så dom hade 50% på allt.

Läste precis om den hemska händelsen som inträffat på en Finsk skola, man undrar vad som rör sig i huvudet på en människa som gör sådant????


Nu ska jag iväg till stan med Ida, hon ska på fridrottsträning och en present ska inhandlas.


Ha det bra!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag vill oxå tapetsera om lite :)
Läste oxå om händelsen, fattar inte vad som snurrar i huvet!!

2007-11-07 @ 18:53:37
Postat av: Annika

Det är så roligt med nytt i hemmet!!

2007-11-08 @ 19:19:02
Postat av: Nina

Här tapetserars det om allt för sällan :(
Men kul är det med lite nytt !!!

2007-11-08 @ 20:08:19
Postat av: kajsa

Fruktansvärt det som hände i Finland!

2007-11-09 @ 09:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback