Måndag

Nu var det dags att börja på ny vecka, denna vecka ska jag jobba alla dagar förutom torsd-fred så det är bara att knega på.

Idag har jag varit ganska så effektiv efter jobbet har kokat klappgröt och även bakat småfrallor!!! inte illa!!!

Denna vecka ska vi från jobbet till Palogården och äta på torsdag eftermiddag, en jobbar komppis till mig fyller hela 50 år,  det ska bli gott och trevligt!

I fredags var jag med brossans dotter till kalix och kikade på deras nya galleria, det var nytt och fint men bara en ny butik, sedan var vi till EM och man blir sjuk av alla fina grejer dom har ,speciellt Anette då eftersom hon precis flyttat till en ny lägenhet.

Annars tycker jag tiden bara rullar i från mig!

Ha det bra, nu ska jag till köket och mummsa frallor!

Kommentarer
Postat av: Annika

åhhhhh, nybakade frallor....mums

2007-11-12 @ 20:29:11
Postat av: Sussi

Mums säger jag med :)!!!
Här fins d bara rostfralla...

2007-11-12 @ 21:17:37
Postat av: kajsa

Vi bakade pepparkakor i går...

2007-11-13 @ 08:37:28
Postat av: agnes

du kan väl ta med dig nåra frallor om du komer till svärmor....:)

2007-11-13 @ 11:49:18
Postat av: Linda

Åh vad mumsigt med nybakta frallor :)
Väntar med spänning o höra vad ni åt för gott på Palogården, vem är det som fyller 50år?? Funderar o funderar men det kommer inte fram i huvet på mig :)

2007-11-13 @ 18:56:39
Postat av: elli

Inser att det blir billigare att ladda hem Iron maiden på nätet... men drömma kan man ju!

Postat av: Steffenhilde

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2009-03-18 @ 09:55:32
URL: http://steffenhilde.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback