Fredag!

image2


Hoppas nu att jag lyckades med denna bild, att den inte försvinner sedan. Här sitter mina älskningar när vi är på väg till Kemi.

Nu är det alltså fredag och första veckan på jobbet har gått bra, (jag har mjuk start bara 4 dagar och nu ledig 3).

Gubben min har dragit i väg till hanhikari för att hjälpa en komppis med stugbygge,så han kommer i land först på kvällen så det blir att packa bilen själv , tänkte åka till stugan nu när solen äntligen kommit fram. Det blir rätt mycket grejer att dra på fasst man bara är bortta några dagar.(man litar inte riktigt på vädret heller). Sen ska jag till affären och köpa någe gott att grilla!!

Jag skulle ha ärende till IKEA, men orkar inte tänka på att fara nu när det är så mycket folk,varje dag full parkering? FInns det kvar något att handla? Skulle behöva köpa ny säng. Fasst man får nog inte så mycket med barnbidraget :).

Nu ska det packas!

Kommentarer
Postat av: sussi

Trevlig stugvistelse!!

Postat av: Kajsa

Vilken härlig bild på ungarna!

2007-07-21 @ 10:55:27
Postat av: Linda

Så härligt det ser ut :)
Vilken pessimist du är som tänker att det bara är 11 månader kvar till nästa semester, tänk possitivt! Nu får du jobba 11 månader:D

2007-07-22 @ 12:10:16
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Nina

Så fin bild på barnen

2007-07-24 @ 09:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback