Arbete

Nu har man börjat arbeta igen, nu är det bara 11 månader kvar till nästa gång man får semester, visst låter det hemskt ! Man blir deppad av bara tanken sen att man ska orka jobba 37 tim varje vecka i elva månader, Pusst!. Iblan tänker man om man är riktigt klok, men man behöver ju stollingar för att överleva.

Detta väder blir man inte klok på ,som det har regnat!!

Nu har såret på Nikos han så gott som läkt i hop, men jag var lite orolig där ett tag, han är ju och lortar ner plåstret hela tiden, jag har hotat med att binda fasst han i soffan! Har haft i tankarna om man skulle ut och titta efter lite hjortron, det sägs att dom börjar bli mogna nu, det är så gott att ha lite i frysen på vintern. Nu när man jobbar igen så känns det att man inte hinner med något , det mesta så man har tänkt göra blir ogjort.

Nu ska jag i väg och arbeta!


Kommentarer
Postat av: sussi

Ja då är d dags att knata iväg! Tossarakan har varit full av bärplockare-bilar hela veckan. Idag satt ett gäng Thailändare på vägen bakom bilen och rensade bär...!
ja vilket skitväder vi har! Man skulle behöva lite "brun-utan-sol" :)

Postat av: Kajsa

Det är lättare att köpa Lakkalikörii!!!!

2007-07-18 @ 21:23:50
Postat av: Nina

För två år sedan plockade vi hjortron så mycket och det var rena lyxen, jag kunde stå på ett ställe och hinken blev full direkt. Efter det lyx-året så har jag blivit bekväm....tror inte det blir lika enkelt nå fler gånger under min livstid:)
Så jag kör nog Kajsas variant *ler*

2007-07-19 @ 15:28:58
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback