Söndag

image5
Den här regnbågen haffa jag från köksfönstret. Den var mycket klarare Live.

Nu är det söndag, en kväll kvar av helgen som man jobbar,pusst ! Tittade på mitt schema och såg att jag även jobbar nästa helg,  fasst vi har ju ett önskeschema (tvättstuge schema)och denna schema period har jag tre helger av fem,men jag gillar vårat schema ändå, man får ändå planera ganska långt sitt eget schema själv.
Men det känns inte roligt at gå till jobbet när alla andra i familjen är lediga under helgen:(

Måste få lägga in en bild till
image6
Mina nya sexdödare!
Jag älskar ju ullesockar, skulle inte klara mig en dag utan. Är ju lite frusen av mig!

Nu ska jag å gräva i frysen, se om jag hittar något till matlagning !

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vilka härliga varma sockar du har! Har du stickat dom själv?

2007-09-09 @ 09:16:24
Postat av: aegnes

men så fina sockor.

2007-09-09 @ 20:22:16
Postat av: kajsa

Tack för lånet av din underbara dotter!!! Hon har verkligen humor...vad vi har fått skratta i bilen.

2007-09-09 @ 21:16:10
Postat av: Annika

Wow, vad snygga sockor!! :D

2007-09-10 @ 17:02:00
Postat av: Linda

Vad fina dem var!! Jag vill oxå ha:)

Postat av: sussi

Snygga sockar - men kliar dom inte på benen??? :)
Har photoshop till hjälp när jag redigerar bilderna på min blogg - jätteskoj :)!

2007-09-12 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback