Underbar dag!

Gud så skönt väder det varit i dag ! verkligen toppen.
Idag har jag varit ledig och hunnit med allt möjligt, klippt gräs och röjt här hemma, är riktist nöjd med mina insattser i dag.

Hade tänk åka till mamma och pappa idag men Niko har haft sådan huvudvärk och fått lite feber nu två kvällar i sträck, så jag tänkte att han får vila här hemma . Hoppas att han mår bättre i morgon ! Så har han alltid näsblod när han är i lite sämre skick.

Har haft en kompis här i dag och vi har diskuterat om hur tiden går så fort, barnen dom bara växer upp så fort. och man blir ju inte yngre själv heller (fast man nu inte är så gammal. Och någon gång i sommar ungefär i dessa bärtider så har faktiskt min älskling och jag varit tillsammans i 20 år ( -10mån);). Tiden går verkligen fort !!

Jag tittade två filmer i går ,  Heartbreak hotell och Underbara älskade. Den andra var jäkligt rolig ochden andra var jätte sorlig. Den sorliga handlar om en familj där ett barn och mamman omkommer i en bilolycka, man bara tänker hur människor kan och orkar leva efter sådant, man bara ryser av tanken. ( fällde nog någon tår å när jag tittade).

nu är det go natt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ni måste ha hängt ihop som tidiga tonåringar! Jag är ju äldre än dej och vi har hängt åxå ihop i 20 år!

2007-07-28 @ 22:08:44
Postat av: sussi

Jösses vad länge - GRATTIS till 20 år :)!!
Den sista filmen ligger åxå på min önskelista, få se när man får se den!

Postat av: Linda

Inte illa med 20 år, vi ligger några år efter med 14 år!
Är Underbara älskade din??

2007-08-01 @ 10:41:51
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

TACK!!!!För att Lydia fått följa med er...överallt!!!!

2007-08-09 @ 06:26:39
Postat av: Jonmelissa

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2008-11-10 @ 14:29:35
URL: http://jonmelissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback