Onsdag

Nu känns det som höst, det var så rått ute i morsse när jag gick till jobbet. Ussh!

Har gjort det roliga denna månad och betalat alla räkningar, man blir lika besviken varje gång över summan som blir över av lönen.Suck! Har precis röjt undan lite och tvättat en maskin, fanskapet vill inte börja centrifugera !  och det finns ju inte nya att få gratis heller. fasiken!! Hade planerat för lite nya tapeter till Ida +lite annat nytt till hennes rum, det är hennes tur att få rummet fixat. Det är så typiskt att något alltid ska paja just då!

I morgon ska vi från jobbet och lyssna på en föreläsning på folkan som heter att leva och överleva, verkade jätte intresant och rolig. och det är inte minnsan så ofta kommunen bjussar på sånt , så det blir kul!

Att det har blivit mörkt om kvällarna, jag har alltid lika svårt att vänja mig vid mörkret, tycker att det är så skönt sen när snön kommer för då ljusnar det ju lite.

Nu ska jag titta till min tvättmaskin, hoppas gubben kan fixa den !!!


Kommentarer
Postat av: aegnes

denna månad slapp jag d roliga med att betala räkningar=} gubben gjorde d! men, men..... vi har ju gemensamt konto så d försvann ju lika mycke för d.:[

2007-08-29 @ 19:02:16
Postat av: Annika

Hoppas det inte är nåt större fel på maskinen...hos oss när den inte vill centrifugera så brukar filtret vara fullt!

2007-08-29 @ 19:57:22
Postat av: Nina

Hos oss kom också pengarna och de försvann lika fort igen....så trist.
och det där med tvättmaskinen: hoppas gubben fixade det så blir det billigare:)

2007-08-29 @ 21:46:52
Postat av: sussi

Här pajade ALLT samma år (tror d var -05)! Frys, kyl, tvättmaskin, spis, diskmaskin - OCH varmvattenberedaren!
Enda som höll var ugnen...
Jag har en heltidstjänst på Närsta förskola, men skall bara jobba 75% när barnen är små. Mannen får ta heltiden ;)

2007-08-30 @ 21:57:12
Postat av: Linda

Tur att det inte blev så dyrt med maskinen!

Postat av: Knutragna

Very interesting site, beautiful design, thank.

2008-09-11 @ 13:59:18
URL: http://knutragna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback