Fredag

104855-3

Denna varelse har jag sån lust att annonsera bort ibland! Ni ska veta hur den släpper hår nu, fasst den bara är inne om nätterna så hinner det ramla av fasst hur mycket ! Men det blir ju kallare nu så då brukar det avta lite.

Nu har gubben och pojken dragit iväg till stugan för att jaga och Ida åkt till Lydia för att sova över, så då är man kvar lämnad alldeles ensammen. Fasst jag ska ju jobba på morgonen. Men lite synd om mig själv tycker jag ;) NU får jag väll vara glad över att jag har han där på bilden !

Igår och idag har jag fått plockat lite hallon, dom är så goda! Plus att jag dragit runt med slangen och fångat pudlarna, så nu är det rent och finnt!

Nu ska jag till bastun och sedan fortsätta att sticka mina strumppor!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jo, vi har oxå ett helsicke med Ellas hår överallt.

2007-08-25 @ 09:01:14
Postat av: Kajsa

Flickorna har både badat i älven och i bastun.
Sen har dom burit på pojkarna A...
Uppstigning klockan 7...då var dom hungriga.
Ganska roligt egentligen att när man får sova på helgen så vaknara man tidigt och när man ska upp till skola/jobb så vill man sova lite till...

2007-08-25 @ 09:15:40
Postat av: Linda

Du får ju lite xtra värme om fötterna iaf ;D

Postat av: sussi

Lät som en stillsam helg :)
Här har d flängts precis varenda dag, men nu är d snart slut på helgen.
Trevlig vecka!!

2007-08-26 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback