27/3

Nu var det ett tag sen jag skrev sist.

Härre min gud vad tiden bara har rusat iväg, efter att ungarna har hafft sportlov och vi varit på resande fot,det känns som jag inte hinner med !!  Har förstås jobbat ganska mycket men ändå varit ledig två dagar under påsk.

Under påsken har vi varit till stugan. På fredagen började Ida klaga över ont i halsen ,så på lördag morgon ringde jag till Akuten och vi fick komma på en gång , kl 8.30 satt vi på skotern och körde till land hoppa i bilen och så var vi tillbaka efter 12 . Det visade sig att hon åter fått halsfluss, läkaren misstänkte att hon fått för lindrig kur sist så han ökade på dosen. Nu är det bara att hoppas att det biter!! Annars hade vi det bra på stugan ,Kosti har fått lite motion under nätterna, eftersom golvet inte är så väl isolerat har han fått springa och elda. ( Isoleringen lutar mot väggen ,och väntar på att monteras).

Jag jobbar själv varje dag nu när ungarna har lov men tur så har mamma ledigt , hon kommer hit och fixar mat !!

Har funderat om jag skulle har ork till att åka till Pullinki nån dag under helgen, gubben ska på Pimppeltävling på lördag så då kanske jag åker med ungarna.

Idag jobbar jag kväll och nu måste jag ta tag i all tvätt som ligger och väntar på mig!!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi trodde ni var bortresta hela veckan...Ida hade kunnat vara här!!!Hoppas nu att hennes halsfluss går över för att inte komma tillbaka!

2008-04-01 @ 19:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback