Tisdag

Nu är det alltså tisdag och jag har nyligen kommit hem efter att ha varit och hämtat Ida från skolan, hon ringde mig på jobbet och hade jätte ont i halsen, så nu är vi här hemma. Niko har oxå klagat lite över sin hals så får se om det blir för honom att stanna hemma i morgon. Jag bara hoppas nu att detta går över eftersom vi tänkt åka iväg till Stockholm när dom har sportlov.

Vilket härligt väder vi har hafft i flera dagar , rena rama vårvädret!! Man känner sig genast lite piggare av solen!

Annars tycker jag att jag spenderar största tiden på jobbet , har jobbat förra helgen och ska jobba helgen som kommer.  Jag tycker dessa veckor bara rinner iväg, dagarna är i stort sett färdig planerade med alla slags aktiviteter.

Nu har Huki varit bortta i några veckor, men jag väntar forfarande på att han ska skälla när man kommer hem med bilen och på morgnarna går jag runt ett visst ställe var han brukade ligga så jag inte ska tramppa på han, vilka invanda vanor man har igentligen!!! och att det sitter i en.

Nu ska jag gräva lite i skåpen och se om jag hittar något till middagen !




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lydia och Pontus hade halsfluss...Bäst att kolla deras halsar så dom hinner bli bra innan ni åker. Hon sa på vårdcentralen att man ser på tredje ontihalsendagen om det är halsfluss.

2008-02-19 @ 13:44:49
Postat av: Linda

Har hon fått halsfluss?? Åk till vc imorron! Vet du vad jag kom på när jag läste bloggar? Att din ramlat bort från min favoritlista o att jag inte kollat in hos dig på länge *skäms*, nu har jag läst ikapp mig iaf!
Synd att ni var tvungen att ta bort Huki, har sett att han varit borta!

Postat av: Nina

Å vad trist om det är er tur att få halsfluss i familjen:(

Hoppas inte.

2008-02-19 @ 20:32:15
Postat av: Hermanamalie

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2010-05-26 @ 07:59:08
URL: http://hermanamalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback