Torsdag

104855-7

Jag lägger in en bild på Sjöjungfrun.

Bilden är tagen från våran stugan i somras, grejen var att när Ida hade plumssat ut till stenen, for en stor gädda från stranden och ungen tänkte stanna där hon stog, jag fick stå på stranden och kasta små sten för att hon skulle tordas komma tillbaks. Hur jag kom till detta är nämligen att det var ju ganska stormigt här en dag och Kosti har varit till stugan för att se om den finns kvar, den var kvar men han sa att det såg förjä...ligt ut , alla kvistar och grenar som vi släpat och gjort en prydlig hög eller rättare sakt ett berg, var utspridda över hela gården,plus att det alltid kommer diverse prylar med vattnet. Så nu hoppas jag att det blir finnt väder på fredag så vi får åka och röja lite,så inte allt blir kvar till våren.

Jag satt här och funderade vad jag gjort denna vecka ,men jag vet faktiskt inte vad jag gjort mer än jobbat förstås, jag har en kännsla av att jag alltid har fullt opp och ändå vet jag inte vad jag gör???

Men nu vet jag att jag MÅSTE börja dammsuga, annars ser det värre ut här hemma än på stugan!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vilken härlig sjöjungfru du har! hahahaha...kan förstå att hon tänkte stanna där på stenen!

2007-09-20 @ 14:41:41
Postat av: Annika

Härlig bild på sjöjungfrun!!

2007-09-20 @ 14:45:25
Postat av: Linda

Åh vad skönt med sommar :)

Postat av: aegnes

jag har samma känsla som dig. :) kul att ses idag

2007-09-20 @ 20:08:09
Postat av: Nina

Vilken vacker bild !!!

2007-09-21 @ 22:26:01
Postat av: sussi

Vilken fin bild! Tänk att sommaren redan är förbi...

2007-09-22 @ 20:46:12
Postat av: Linda

Jobbet denna helg har bestått av tapetsering av mammas sovrum! Uppdatering kommer nån dag på min blogg, när orken finns :)

2007-09-24 @ 17:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback