Torsdag

image13
Tänkte lägga in några bilder från stuganimage14
Det var ganska kallt !!
image17

Ida vid farmors badstrand(kanske sugen på att ta sig ett dopp!!)

Vi hade tur med vädret på lördag morgon ialla fall , på kvällen började det regna men då passade vi på att ha lite brasor och bränna kvistar som det finns gått om efter vi röjt . Det var förra helgen det , nu är man strax framme vid en ny. Ikväll ska jag jobba kväll imorgon morgon skift och sedan är det ju helg!!!

 Igår har jag och ungarna varit och grattat Kostis mormor som fyllde86 år, Kosti han inte med för dom hade styckning i går , så i går kväll har vi fryst in kött oxå!!

På lördag  ska vi åka till Rovaniemi på inflyttningsfest, jag har hotat barnen med att om dom inte är snäll ska jag åka till tomten och skvallra nu när jag ändå ska åka dit!!
Mamma och Pappa är så snäll att dom kommer hit på lördag och tar hand om barnen,huset och hemmet!!
Nu ska det göras potatismos och ätas innan jag drar iväg till arbetet.

Ha det bra !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder!!
Trevligt med inflyttningsfest :)

2007-10-25 @ 14:13:39
Postat av: kajsa

Här har det vart "råttor" i frysen...glassbilen har vart här...hihihi...

2007-10-25 @ 22:01:33
Postat av: Linda

Ser ju ganska mysigt ut, trots att det var kallt :)
Ha det så härligt på inflyttningsfesten!

2007-10-26 @ 08:10:35
Postat av: Nina

Såg kallt ut, men ändå jättefina höstbilder.

2007-10-28 @ 20:58:37
Postat av: Linda

Jag är inte sjukskriven än iaf! Det är ingen som vill ha mig ut o jobba tydligen, inget på bemanna o ingen som ringer mig :(
Int för att jag vet om jag hade orkat göra så mycket ;)

2007-11-01 @ 17:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback