Onsdag!!

Idag ska jag jobba kväll, så jag har lite tid att sitta här, har gjort det roliga för denna månad ni vet det här med räkningar! USCH!!

Fredagens julfest var bra ! den var så bra att jag kände av den även på lördag;(. På söndag var barnen och spela teater och dom är såå duktiga.
På söndag har jag även sprungit upp och ner till vinden för att ta ner julstjärnor och julstakar, det blir så fint när man får lite ljus i fönstren.

Dessutom är det åter daggs för kalas i huset ,det är min babys som fyller TIO år !?! Den 1 december har hon sin riktiga födelsedag men på fredag har hon bjudit en del av sina komppisar hit och det var tänkt att alla skulle sova över! Hoppas nu att alla kan komma!!!image22
Hittade dessa fina bilder !!
image23
Bara en till
image24
Visst är dom söta allihopa, det var dessa kaotiska lussetåg som var bäst!!!!


nu  måste jag vara till nogon nytta här i huset !! ha det bra!!!!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Lydia skippade Actionkvällen på Ungdomens hus hon! På fredag är det Ida som gäller. Men så gulliga dom var på dagistiden!

2007-11-28 @ 19:35:23
Postat av: aegnes

minns den tiden som om den var igår.....
riktiga karameller var dom (är ännu)

2007-11-29 @ 06:22:26
Postat av: Linda

Åh så söta dem var :) Konstigt, jag kände inte nått i huvet på lördag, lite trött var jag ju :)

2007-11-29 @ 11:44:58
Postat av: Nina

Hoppas ni orkar med så många tjejer på fredag kväll, ni får väl ringa om de inte sköter sig så får vi föräldrar hämta hem dem :)

2007-11-29 @ 20:55:34
Postat av: Susanne

Hej,

nu är hårddisken på plats och jag försöker få ordning på torpet. Det är inte lite att få tillbaka allt som försvann i kraschen.

Min blogg har jag dragit ner på för tillfället - känns som att varken tid eller inspiration finns. Just nu tar julen, familjen, jobbet och massa annat all min dyrbara tid - så då måste jag bromsa lite på allt runt omkring.

Ha d gott, vi "ses" på byn :)

2007-12-11 @ 20:10:20
Postat av: Annika

Min lilla tomte finns ju oxå med på bilden!! :D

2007-12-11 @ 20:50:37
Postat av: kajsa

Tack för i dag!!! Nästa gång får andra mammor ta över...

2007-12-12 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback