Fredag

image18

Denna söta varelse som bara njuter av att få vara inomhus. Han har fått tillbringa dagarna inne för tillfället eftersom han sliter sig lös från allt,  få rväll åka till lantmännen och fråga om dom har något dom brukar ha till hästar kanske det håller???

I går var vi till Palogården och åt en jättegod middag ! det var verkligen supergott. Vi var där för att fira min arbetskamrat som fyllde 50 år , det var trevligt och skrattat har vi ,så att man har ont i mag muskulaturen!

I dag är jag ledig och ska försöka vara till någon nytta här hemma ! På kvällen ska jag å dansa eftersom våran danslärare var sjuk på tisdag så blev det förskjutet till idag.

 Här en bild på min nya tapet som jag har över sängen i sovrummet ,tycker den är så fiiin!!

image19


Ha det bra i helgen ! Jag ska jobba!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilken härlig fondvägg!
Mannen har lovat tapetsera, men sen tog min inspiration tvärslut...!
Avskyr bygg-oreda...

2007-11-16 @ 09:55:10
Postat av: MorsanBaloo

Wow,vad snygg tapet!

Postat av: kajsa

Jättefin tapet! Vi ska åka och lyssna på Lars Winnerbäck i kväll.

2007-11-16 @ 18:20:22
Postat av: Annika

Jättesnygg tapet!!

2007-11-17 @ 08:36:58
Postat av: Nina

Superfin tapet !!

...är så sugen själv på nya tapeter både i kök och tv-rum....de i köket är BARA 20 år i år ...nästan som nya tycker gubben *morr*, så hela och fina som han säger.

2007-11-17 @ 13:45:57
Postat av: Linda

Han ser ut att njuta *ler*.
Wow vad fin tapeten är, vill oxå fixa hela huset, kommer du med ork o inspiration?

2007-11-19 @ 18:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback