Tisdag!

Nu räknar jag bara dagar tills semestern, 2 arbetsdagarkvar!!

I dag har jag kört barnen till mommo och moffa, dom får vara där medans vi jobbar , det blir så mycket tjafs annars om dom är hemma på två, det går kortare stunder men en hel dag blir nästan för mycket.

På midsommar kommer min kusin från Stockholm , min kusin från Rovaniemi och kostis kusin från Helsinki + allas familjer förstås. Alla ska vi hålla till på våran stuga ! Det kommer att bli toppen att träffa alla! Fast jag är väll lite väl optimistisk med hur jag ska placera alla över natten? 5 säng platser och 12 pers. Men vi har kommit överens om att det inte ska regna och att vi älskar att sova i tält! Så det blir nog bra.

Niko har varit så duktig och klippt gräsmattor åt folk så han har köpt sig en cykel på blocket , gissa hur glad han varit över den! ( Jag är lite stolt över honom för han har fått knega på :)


På söndag var jag och såg på teatern här i byn, men så roligt det vara och hur duktiga dom är. Toppen!!

Nu är det bara att hoppas på väder till midsommar!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har en väldigt fin pojke du!!! Och flicka åxå!!!
Vi blir hemmavid med diverse kompisar och útflyttade ungar...

2007-06-19 @ 22:35:43
Postat av: sussi

Här blir vi hemmavid - åker dock en vända till Kvarngården i Björkfors. Mysigt lantligt midsommarfirande m hembakt fika :) *gött*
Så duktig Niko varit - såg han cyklandes när vi promenerade förbi :)

Postat av: Linda

Så härlig med semester!! Själv spenderar man ju sommaren hos din granne :)

2007-06-20 @ 12:11:27
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Linda

Hur går din semester?? Längtar du tillbaka till jobbet?? Har ungarna det bra på lägret?

2007-06-27 @ 18:29:41
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: aegnes

hejsan! läste i en blogg längre ner att du inte hittar till mig! å tydligen vet du inte vem jag är heller. (gu så spännande att få va lite anonym å samtidigt veta vem du är hihihi :) min adress är www.aegnes.webblogg.se, å jag har jobbat på dagis å fritids där i karungi. kort, rund, grått krulligt hår, (fast just nu nånting åt rött). vet du nu vem jag är?

2007-06-28 @ 08:37:26
Postat av: Nina

Hej svejs !!
På tal om att klämma in folk.... så när vi var i stugan under midsommar så var vi en massa människor som härjade på några ynka kvadrat och det gick bar det med!!
Så jag förstår dig att du är liteeee orolig:)

2007-06-28 @ 10:19:34
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback