Hjäp !

Jag vet inte vad jag gör för fel när texten hamnar så där mitt i ! När jag förhandsgranskar så ser det inte ut så. Linda du skulle behöva hjälpa mig lite  med detta!
Idag tänkte jag rensa mitt minimala jordgubbsland,så dom stackars jorgubbarna får någon chans att växa. Sedan ska jag åka till mamma och pappa, Niko och Ida ska få stanna där i morgon när det är helg, eftersom vi båda jobbar. Skulle så gärna vilja försöka lägga in några bilder här, men jag får väll först koncentrera mig på att få ordning på texten! Jag är faktiskt lite sugen på att åka förbi IKEA idag, såg attt dom har någon rea där, kanske skulle man hitta någotn rolig pryl som man inte kan förstå att man har kunnat leva utan!
Sedan var det någon som heter Aegnes som sa att jag var välkommen att titta till hennes blogg men jag har faktiskt inte en aning om hur jag ska hitta dit!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sussi

Hej,
kikar in här :)
(Viktor & Moas mamma)
Kul att fler bybor sluter sig till bloggvärlden!
När du gör ett inlägg kan man välja om texten skall vara vänster- eller högerställd eller centrerad. Det är små rutor m linjer ovanför fältet där du skriver. Din är antagligen inställd på centrera(linjerna i mitten).
Jag har åxå en blogg, men den är lösenordsskyddad. Klicka på länken så får du min mailadress om du vill kika in :)
Ha en bra dag,
/Sussi

Postat av: Anna-Lena

Hej!
Kikar in via Lindas blogg. TROR (?)jag vet vem du är, om du jobbar på hemtjänsten i Karungi, gjorde praktik där när jag väntade barn för 2 år sen.
Ja de där med bloggen är ju lite krångligt just när man börjar, men man lär sig fort:). Har oxå en blogg, men lösenordsskyddad, maila mig på [email protected] om du vill kika in.

2007-06-05 @ 19:03:12
Postat av: Kajsa

På min blogg finns det länkar till höger på sidan, klicka på dom så så kan du läsa Agnes blogg och dom andra.

2007-06-06 @ 08:29:49
Postat av: Linda

Vi får ta en liten lektion snart :)

2007-06-07 @ 19:07:03
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Linda

Tack Katja!! Nu kommer jag in på datorn här på jobbet :) Nu överlever jag sommaren ;D

2007-06-09 @ 10:06:12
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: elli

Men så sköj att du åxå bloggar!!!!

2007-06-10 @ 10:06:06
Postat av: Maximilianmaria

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2010-04-26 @ 07:59:27
URL: http://maximilianmaria.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback