Onsdag

Nu har skolan börjat , och det känns som att man inte ser mer än röken från ungarna när dom är hem ,dom äter och cyklar vidare.
Det verkar som dom tycker det är lite roligt med skolan ändå;)( än så länge). I år ska Niko och Ida gå i samma klass, fasst jag tror att det kommer att gå bra. I går åkte Niko till stan för att ha språkval, men där fanns ingen spansklärare ännu,vore ju som tid för dom att skaffa en nu!så dom hade fått en rundvisning på gränsskolan istället.

Nu är det arbete hela veckan, är endast ledig på fredag. Dessa veckor man jobbar helg känns så lååånga!

Här hemma märker man att man jobbar och gubben jobbar +jagar, tvätthögen växer och pudlarna blir större ;)

Nu ska jag åka med Niko till tandläkaren ,sedan till jobbet för kvällsarbete !

Kommentarer
Postat av: sussi

Det är tur att barnen sover hemma iallafall ;)
Skall Niko läsa spanska?? D gjorde jag på gymnasiet, svår grammatik! Men jag är lite trög när d gäller språk ;)...

2007-08-22 @ 17:54:21
Postat av: Nina

Det känns att skolan börjat igen... glad att de verkar trivas hyfsat bra, ett bekymmer har vi, men det tas inte upp på bloggen.

2007-08-22 @ 20:47:37
Postat av: Annika

Nämen Hej!!!
Såg din länk via Aegnes....hur har jag kunnat missa dig???
Har sett via Kajsas att en Katja kommenterat där, men trott att det är en annan Katja!! :D

2007-08-22 @ 20:57:53
Postat av: Anonym

Nina; berätta vad ni har för problem, är de med ngn unge?

2007-08-22 @ 21:04:47
Postat av: Anonym

Läser NIko på Gräns,är det inte på Marielundskoal?

2007-08-22 @ 21:05:50
Postat av: Kajsa

Lydia vill åxå läsa spanska för hon har en kompis som har en mamma som kommer från ett spansktalande land. Coolt att inte bara välja de vanligaste som tyska och franska.

2007-08-23 @ 07:08:44
Postat av: MorsanBaloo

Min Jesse har också valt spanska.Ja trist att de inte fixat nån lärare... Så idag hade de sovmorgon till halv tio ist för att åka in på ännu en rundvandring.
Hur gamla är dina barn? Gissar att Niko går i 6:an men tösen då? (som fö har ett vackert namn, har också en Ida här hemma)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback